Kasikorn Credit Card – Gift Card Promotion

เงื่อนไขสำหรับบัตรเครดิตธนาคารกสิกรไทย

เงื่อนไขการรับเครดิตเงินคืน

  • สงวนสิทธิ์ในการรับเครดิตเงินคืนเฉพาะผู้ถือบัตรเครดิตกสิกรไทยที่ส่ง SMS มาลงทะเบียนกับธนาคาร 1 ท่าน / 1 หมายเลขบัตร โดยพิมพ์ TOP ตามด้วยหมายเลขบัตรเครดิต 12 หลักสุดท้าย ส่งมาที่ 4545888 (ครั้งละ 3 บาท) และได้รับข้อความตอบกลับภายในระยะเวลาโครงการเท่านั้น
  • ยอดใช้จ่ายครบ 1,500 บาทขึ้นไป / เซลส์สลิป จะได้รับเครดิตเงินคืน 4 % หรือเท่ากับ 60 บาท โดยเศษของยอดซื้อที่เกิน 1,500 บาทขึ้นไป จะไม่ถูกนำมาคิดเครดิตเงินคืน
  • จำกัดเครดิตเงินคืนสูงสุด 60 บาท / เซลส์สลิป และสูงสุด 180 บาท / ท่าน / ตลอดรายการ ที่เซ็นทรัล ฟู้ด ฮอลล์, ท็อปส์ มาร์เก็ต และท็อปส์ ซูเปอร์สโตร์สาขาที่ร่วมรายการ
  • ยกเว้นสินค้าผ่อนชำระ
  • บัตรเครดิตเพื่อธุรกิจ บัตรเครดิตนิติบุคคลกสิกรไทยทุกประเภท และบัตรเดบิตกสิกรไทยไม่สามารถร่วมรายการนี้
  • ผู้ถือบัตรจะได้รับเครดิตเงินคืนในบัญชีบัตรเครดิตของผู้ถือบัตรภายใน 60 วันหลังจากสิ้นสุดรายการส่งเสริมการขาย
  • ผู้ถือบัตรที่จะได้รับเครดิตเงินคืน จะต้องมีสถานะบัตรเครดิตเป็นปกติ มีประวัติการชำระเงินที่ดี ไม่ผิดนัดชำระเงินตามข้อกำหนดของการเป็นผู้ถือบัตรเครดิตของธนาคารจนถึงวันที่ได้รับเครดิตเงินคืน
  • เครดิตเงินคืนไม่สามารถโอนสิทธิให้ผู้อื่น หรือแลกเปลี่ยนเป็นเงินสดได้

เงื่อนไขการแลกคะแนน

  • ผู้ถือบัตรฯต้องส่ง SMS แจ้งแลกคะแนนสะสมทุกครั้งที่ต้องการแลกรับคืน 10% โดยพิมพ์ FG (วรรค) หมายเลขบัตรเครดิต 12 หลักสุดท้าย (วรรค) จำนวนคะแนนที่ต้องการแลก ส่งมาที่ 4545888 (ครั้งละ 3  บาท)
  • คะแนนสะสม KBank Reward Point จะถูกตัดออกจากคะแนนสะสมของผู้ถือบัตรตามจำนวนคะแนนที่แจ้งแลกผ่าน SMS
  • กรณีคะแนนสะสมไม่เพียงพอ ธนาคารจะไม่ดำเนินการแลกเครดิตเงินคืน 10% ให้กับผู้ถือบัตร
  • ธนาคารจะเครดิตเงินคืนเข้าบัญชี จะดำเนินการภายใน 7 วันทำการ
  • คะแนนที่แลกแล้วไม่สามารถขอคืนได้ไม่ว่ากรณีใดๆ ทั้งสิ้น
  • บัตรเครดิตเพื่อธุรกิจ บัตรเครดิตนิติบุคคลกสิกรไทยทุกประเภท บัตรเครดิตมาสเตอร์การ์ดไทเทเนียม และบัตรเดบิตกสิกรไทยไม่ร่วมรายการแลกคะแนน

 

Kbank Credit Card Cash Back Terms and Conditions

  • Step 1 Cash Back based on purchase with K-Credit Card bearing the same first and last names; to qualify registration must be made and confirmation of registration will be provided via SMS during period 1 Nov 19– 7 Jan 20. •Each individual purchase of 1,500 Baht or more , earns 4% cash back on 1,500 Baht (60 Baht) and limit 60 Baht/Sales Slip and limit 180 Baht/person throughout the promotion period of all spending from participating branches. •Decimal spending amount above 1,500 Baht in each sales slip will not be calculated in order to get cash back. • Excluding installment plan item  •The following  Kbank credit card are not eligible for this promotion ; Fleet card , Happy online credit cards , Thaibev credit cards ,and all corporate credit cards. •Cash back will be credited to credit card account within 60 days of the end of the promotion. •Eligibility; Cardholders in good standing with a good credit history , i.e. not having been in default in accordance with K-Credit Card terms and conditions as of the date of receiving cash back. •Credited cash back is non-transferable and cannot be exchanged for cash. •After cash back has been credited, in case of any reason cardholder refuses to pay for the credit transaction or cancels the purchase , Kbank shall collect paid cash back amount back from the credit  account.
  • Step 2 Cardholder must register via SMS each purchase. •KBank Reward Point must be deducted from the account .In case of reward point is inadequate amount , Kbank will not process this transaction to credit cask back. • Cash back will be credited to credit card account within 7 days.
  • Kbank Reward Point redemption cannot be redeemed back in any reasonThe following Kbank credit card are not eligible for this promotion; Titanium credit card, Corporate Executive Card and corporate card.
  • Step 1 -2 Kbank has no responsibility, liability for,or involvement with the service provided by service provider. •Please direct inquiries to the relevant service provider or merchant. •Kbank may alter terms and conditions and may cancel this promotion without prior notice. In case of dispute,Kbank decision are final•To learn more, please call K-Contact Center, 02-8888888