Activity & Event

“ท็อปส์” ทุ่ม 100 ล้านบาท ตอกย้ำผู้นำตลาดกระเช้าปีใหม่ ชูกลยุทธ์เด็ด “VIPS” ครองแชมป์ที่หนึ่งในใจผู้บริโภค

1-1

11 พฤศจิกายน 2557

ท็อปส์ และ เซ็นทรัล ฟู้ด ฮอลล์ ย้ำภาพผู้นำตลาดกระเช้าปีใหม่ อัดงบ 100 ล้านบาท เปิดตัวแคมเปญกระเช้าของขวัญปีใหม่ Season’s Giving 2015 ภายใต้คอนเซ็ปต์ “Celebration of Precious Moments” ช่วงเวลาสุดแสนพิเศษ ที่ทั้งผู้ให้และผู้รับ ต่างอบอวลด้วยมิตรภาพ รอยยิ้ม และความสุข คัดสรรสินค้าคุณภาพจากทั่วโลกจัดลงกระเช้ากว่า 150 แบบ ชูกลยุทธ์เด็ด “VIPS” ครองแชมป์ที่หนึ่งในใจผู้บริโภค กระตุ้นอารมณ์ช็อปด้วยโปรโมชั่นประหยัดจริง 35% ผนึกพันธมิตรสถาบันการเงินผ่อน 0% นาน 3 เดือน มั่นใจยอดขายกระเช้าทะลุ 600 ล้านบาท หาซื้อได้แล้ววันนี้ – 13 มกราคม 2558 ที่ท็อปส์ และ เซ็นทรัล ฟู้ด ฮอลล์ ทุกสาขาทั่วประเทศ

“TOPS” invests over 100 million baht And reinforces confidence leadership in New Year basket market Highlighting the 4 strengths “VIPS” to win customers’ hearts

Tops and Central Food Hall are set to spend over 100 million Baht to kick off “Season’s Giving 2015 campaign based on the concept “Celebration of Precious Moments” to reinforce its leading position in New Year gift basket market. This campaign will leave smiles and friendship on both the givers and the recipients. The company has more than 150 different styles of basket, equipped with Marketing Strategies based on the 4 strengths – VIPS. The company’s promotional offers – discount with up to 35% savings to stimulate consumers’ purchasing desire 0% interest installment payments for up to 3 months by partnering with financial institutions, are expected to bring in more than 600 million baht in sales. All New Year’s gift baskets are available now until 13 January 2015 at every branch nationwide of Tops Market and Central Food Hall.

2 3 4-1 5 6
7 8